בעיות נפשיות ורגשיות

הקלה וריפוי של בעיות רגשיות באמצעות חיבור של גוף-נפש

אתם מוזמנים להרגיש אחרת: פתרון בעיות נפשיות ורגשיות ושיפור איכות החיים הרגשית שלכם

בעיות נפשיות ורגשיות

הקלה וריפוי של בעיות רגשיות באמצעות חיבור של גוף-נפש

אתם מוזמנים להרגיש אחרת: פתרון בעיות נפשיות ורגשיות ושיפור איכות החיים הרגשית שלכם

איכות החיים הרגשית שלנו חשובה באותה מידה כמו איכות החיים הפיזית שלנו. אולם, אנחנו לא בוחרים איזה רגשות נחווה. אנחנו כן בוחרים איך להתנהג כשהרגש מגיע, ויותר מזה, כמה זמן הרגש הזה הולך להיות "תקוע" בגוף. רגש הוא תנועה, וברגע שהרגש לא מקבל ביטוי, החוסר תנועה בסוף מקבל ביטוי פיזי או רגשי בתוך החיים שלנו.

רגשות שליליים הם התמכרות לכל דבר. אפשר להיגמל מהם.

לכולנו יש רגשות מסוגים שונים. ברגשות הטובים אין צורך לטפל, הם "מרימים" אותנו, גורמים לנו לאיכות חיים טובה ואנחנו בשאיפה מתמדת להרגיש טוב כל הזמן. 

אולם, מה קורה עם רגשות שליליים כמו חרדה ודיכאון? כיצד אנחנו מנהלים את התחושות השליליות המציפים אותנו או שהם מנהלות אותנו?

מבחינה כימית, אנחנו מכורים לרגשות שלנו. רגש הוא אוסף של תחושות בתוך הגוף וכל תחושה היא תוצר של תנועה כימית וקולטנים בגוף, וכאשר חווים אשמה, דיכאון, פחד, חרדה, כעס בצורה מוגברת כמות הקולטנים בגוף לאותם תחושות גדלה והגוף מבקש עוד ועוד מנות של אותו הרגש. התמכרות לכל דבר. 

לטפל ברגשות השליליים באמצעות הכימיה של המוח

במהלך הטיפול נלמד להכיר את המנגנונים הרגשיים השליליים אשר מניעים אתכם, את הדינמיקה שלכם ואת הכימיה של המוח שלכם אשר יוצרת את הבעיה ואז להיכנס לתהליך של שינוי עמוק ומיטיב.

במהלך הטיפול אני עושה שימוש בעקרונות הרפואה הסינית העתיקה ושיטת אייפק אשר מאפשרות לי להניע את הזרימה בגוף, לשחרר חסימות, להבין את הסיפור שהמטופל לא יודע לספר לי במילים ולהנגיש לו ולהסיר לו את החסמים ולאפשר לו לעבור תהליך התפתחותי מדורג שיעזור לו להתמודד מול אותה בעיה נפשית ו/או רגשית ועם הזמן להשתחרר ממנה.

דמיינו לעצמכם חיים בהם הרגשות השליליים שלכם לא מנהלים אתכם, בהם אתם מודעים לעצמכם, מגיבים אחרת ולוקחים שליטה חזרה על איכות החיים הרגשית שלכם. זה אפשרי.

אני כאן עבורך