בעיות אורטופדיה וכאב

מה הכאב שלך מנסה להגיד לך? 

פתרון בעיות אורטופדיות וטיפול בכאבים מסוגים שונים בראייה הוליסטית

בעיות אורטופדיה וכאב

מה הכאב שלך מנסה להגיד לך? 

פתרון בעיות אורטופדיות וטיפול בכאבים מסוגים שונים בראייה הוליסטית

כאב הוא הדרך של הגוף שלנו לספר סיפור מצד אחד ולהוות אזהרה וסמן לייזר מדוייק לגבי מקור הבעיה. כאב הוא לא הבעיה, הוא רק הסימפטום, האמצעי להוביל אותי כמטפל אל שורש הבעיה ופתרון אמיתי שלה ומניעה של הכאב בעתיד. 

כאב הוא לא הבעיה עצמה, הוא רק המופע הפיזי שלה. יחד נעזור לך להיפטר מהכאב ולצאת לדרך חדשה.

הכאב הפיזי שלך הוא דרך המלך של הגוף שלך להתריע ולסמן על סוג של מצוקה רגשית. במהלך הטיפול אני לומד להבין את הסיפור האישי של כל אחד מהמטופלים שלי ומספק כלים מעולים להתנהלות מדוייקת בהתאם למצב הפיזי ברמת התנועה והאנטומיה והן בצד הרגשי על ידי הבנת המוח והחיבור המרתק והבלתי נמנע שבין מחשבה ורגש והקשר שלהם למציאות של המטופל והאב ממנו הוא סובל. 

הגוף שלכם הוא מכונה מדהימה שיכולה לרפא את עצמה. תנו לי לעזור לו לעשות את זה ביעילות.

לגוף האדם תכונה מדהימה המכונה "יכולת ההחלמה הספונטנית". תכונה זו מאפשרת לגוף "לתקן" את עצמו, להחלים מכאבים ובעיות פיזיות שונות לבד, ללא תרופות וכימיקלים מיותרים אשר יכולים שלא רק לפתור את הבעיה אלא אפילו ליצור בעיות חדשות. הפוטנציאל של הגוף להיפטר מרוב הבעיות הכרוניות והאקוטיות הוא גדול מאוד וכדי לרתום את מנגנוני ההחלמה העצמיים של הגוף יש להבין את הסיפור האישי של כל אחד, להבין ממה באמת נובע הכאב. 

את הירידה לשורש הרגשי של הכאב ולהבנת הקשר בין הכאב הפיזי והרגשי נעשה באמצעות פגישת היכרות ראשונית בהן נלמד להכיר מחדש את הגוף שלהם בראייה הוליסטית, בנקודת מבט כוללת של גוף-נפש אשר תעזור לנו בהמשך הדרך המשותפת.

שיטת אייפק - גישה אל החלקים הלא מודעים של הנפש כדרך לפתרון בעיות הכאב בגוף

אחד מכלי העבודה המשמעותיים והעוצמתיים ביותר בהם אני עושה שימוש הוא שיטת האייפק המבוססת על הפילוסופיה הסינית העתיקה. הפילוסופיה הסינית והכלים שלה מאפשרים לי לייצר שינוי בגוף. הידע שלי סביב מדעי המוח מאפשרים לי להבין בצורה טובה יותר איך ליצור מציאות שונה, איך להשתנות.  מה שאני חושב, איך שאני מתנהג, ומה שאני מרגיש הם מי שאני והם תמיד ניתנים לשינוי, בכל גיל.

לכן, שיטת אייפק היא הכלי המושלם מבחינתי שמאפשר לי לגשת לחלקים הלא מודעים שבגוף ולהבין את מה הרציונל שלי ושל המטופל מפספסים כשמנסים להבין את התמונה המלאה.

 

אין צורך לסבול יותר. בואו נשים לזה סוף ונפתור את הבעיה מהשורש. אני כאן כדי ללוות אותך, צעד אחרי צעד, בדרך לזיהוי אמיתי של שורשי הכאב שלך והשבה של איכות החיים  חזרה לחיים ללא כאב. 

אני כאן עבורך.