מחלות עור וגרד

לקרוא את הסימנים הרגשיים במחלות בעור ולפתור אותם מבפנים

טיפול במחלות עור וגרד בשיטת גוף-נפש

מחלות עור וגרד

לקרוא את הסימנים הרגשיים במחלות בעור ולפתור אותם מבפנים

טיפול במחלות עור וגרד בשיטת גוף-נפש

בעיות עור וגרד הן הדרך של הגוף להוציא החוצה משהו שתקוע עמוק בפנים. מעבר לבעיה האסתטית שיוצרות בעיות עור הן גם יוצרות אי נוחות פיזית כתוצאה מגרד ותחושת חוסר נוחות קבועה היוצרת אי-שקט פנימי, עצבנות וחוסר מנוחה ומהווה פגיעה אמיתית באיכות החיים באספקטים רבים. 

אפשר לפתור בעיות עור. אני ההוכחה לכך.

גרד, פסוריאזיס, אסטמה של העור, פצעים, הן בסך הכל מסר מהגוף שיש בעיה והגיע הזמן להתייחס אליה, ועדיף מוקדם מאשר מאוחר. כמי שסבל בעצמו בעבר מפסוריאזיס אני מבין מגוף ראשון את רמת האי-נוחות העצומה שתופעה רפואית כזו יכולה ליצור. אני מכיר על גופי ונפשי מה זה יכול לעשות ולכן אני מבין לעומק כל אחד ממטופליי. 

אולם, למדתי שמחלות עור הן דבר פתיר ואף מצאתי את הדרך הן כמטופל והן כמטפל לטפל בהן על אף הסתייגויות הרפואה המערבית המודרנית מיכולת ההחלמה מהן. אני הוכחתי שזה אפשרי .

מה הגוף שלך מנסה להגיד לך דרך העור שלך?

בעיות עור וגרד הן הדרך של הגוף שלך לספר לך סיפור ולהצביע על בעיה. אני למדתי שכאשר מבינים את הסיפור שהגוף מספר, ומבינים מאיפה הגיעה הבעיה ועל איזה רקע פיזי ו/או רגשי היא יושבת, אז גם אפשר לשנות את הסיפור ולחוות שינוי בסימנים ובסימפטומים של הבעיה.

אתם לא חייבים לסבול מבעיות עור וגרד, יש פתרון. בואו נגלה יחד איזה סיפור הגוף שלכם מנסה לספר לכם דרך הבעיה, על מה הוא מנסה להצביע לכם ויחד לפתור את הנושא מהשורש. 

אני כאן עבורך